Przejdź do wersji aktualnej
ZAPYTANIE OFERTOWE - Wykonanie plenerowego kącika kulturalnego w miejscowości Lasowice Wielkie, cz. I, cz. II
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”
Lasowice Wielkie, 29.06.2020 r.
GK.271.19.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
na podstawie Zarządzenia Nr 380/14 Wójta Gminy Lasowice Wielkie z dnia 15 kwietnia 2014 w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto
roboty budowlane polegające na:
Wykonaniu plenerowego kącika kulturalnego w miejscowości Lasowice Wielkie
Cz. I Zamówienia – Wykonanie chodników oraz elementów małej architektury
Cz. II Zamówienia – Wykonanie nasadzeń na terenie skweru przed Urzędem Gminy Lasowice Wielkie
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Lasowice Wielkie
46-282 Lasowice Wielkie 99A, woj. opolskie,
tel. (77) 417 54 70, faks (77) 417 54 91.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Część I Zamówienia:
1. Wykonanie plenerowego kącika kulturalnego w ramach, którego powstaną dodatkowe elementy małej architektury takie jak:
- ławki – szt. 4
- tablice informacyjno – kulturalne – szt. 6 (Zamawiający dostarczy wyłonionemu Wykonawcy treść wraz z grafiką i zdjęciami, która zostanie zamieszczona na tablicach) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt tablicy.
2. Wykonanie nowych, utwardzonych kostką betonową dojść i placyku, które łączyć się będą z istniejącymi ścieżkami. Nawierzchnię chodników projektuje się z następujących warstw:
- podłoże – grunt rodzimy nośny
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego (bazalt lub granit) 2 – 31,5 mm gr. warstwy 10 cm
- podsypka piaskowa stabilizowana cementem – gr. warstwy 5 cm
- kostka betonowa 6x10x20
Każdą z warstw podbudowy mechanicznie zagęścić.
Część II Zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje również nasadzenia na terenie skweru przed Urzędem Gminy Lasowice Wielkie. W ramach zadania przewiduje się:
- wykonanie nasadzeń drzew liściastych form piennych.
- wykonanie nasadzeń średniego i niskiego piętra zieleni w postaci krzewów, bylin ozdobnych, w tym odmian kwitnących i barwnych oraz traw ozdobnych,
- odtworzenie i uzupełnienie istniejących trawników dywanowych.
Do nasadzeń należy zastosować drzewa szkółkowane minimum 3 krotnie. Natomiast krzewy powinny posiadać prawidłowo wykształcone korony wraz z wykształconymi minimum 3 pędami.
Nasadzeń należy dokonać w następującej ilości:
- sadzenie drzew liściastych form piennych w doły 1/0,7 m, o obwodzie pnia 14–16 – 2 szt.
- sadzenie krzewów liściastych w doły 0,3/0,3 m – 95 szt.
- sadzenie krzewów liściastych żywopłotowych w rów szer. 40 cm – 30 szt.
- sadzenie bylin i krzewinek okrywowych przy ilości 9 szt./ m2 – 56 szt.
UWAGA
Pielęgnacją należy objąć wszystkie nowo założone elementy zieleni, a rzeczowy zakres robót obejmuje standardowe prace ogrodnicze, czyli nawożenie (2x w roku) nasadzeń oraz cięcia formujące drzew i krzewów. Pracami pielęgnacyjnymi należy objąć projektowane elementy zieleni przez okres minimum 3 lat od posadzenia, w okresie gwarancyjnym.
Natomiast podlewanie (co najmniej raz w tygodniu, a w okresach suchych co najmniej co drugi dzień) należeć będzie do zadania Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia dot. części I Zamówienia (chodniki,. ławki i tablice informacyjne) należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu umowy zobowiązany jest do posiadania kierownika budowy w specjalności architektonicznej/konstrukcyjno - budowlanej.
Przedmiot zamówienia dot. części II Zamówienia (nasadzenia) należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym zieleni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz projekcie wykonawczym zieleni, stanowiących załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania. Oryginały dokumentacji projektowej i projektu wykonawczego zieleni znajdują się w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 19, I piętro).
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
- wykonania pełnej obsługi geodezyjnej oraz sporządzenia i zatwierdzenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej map powykonawczych z inwentaryzacji geodezyjnej, które przekaże Zamawiającemu w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (dla części I Zamówienia),
- organizacji placu budowy i zaplecza budowy (przejazdy, objazdy, projekty organizacji ruchu, oznakowania dróg, zajęcia pasa drogowego, projekty organizacji ruchu w pasie drogowym oraz inne niezbędne projekty wykonawcze),
- ubezpieczenia budowy, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy za szkody wyrządzone osobom trzecim, dozór mienia i inne,
- wykonania wszelkich prac wynikających z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji,
- wszelkie inne prace, niezbędne badania (laboratoryjne), sprawdzenia, pomiary i odbiory instalacji, wymagane dla przedmiotu zamówienia w celu przekazania do użytkowania.
- Wykonawca realizujący zamówienie publiczne, zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 797 ze zm.).
- dysponowania kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej/ konstrukcyjno - budowlanej upoważniające do sprawowania funkcji kierownika budowy (dla części I Zamówienia).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający podpisze umowę z wybranym Wykonawcą zgodnie z projektem stanowiącym załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 29.10.2020 r. (dopuszcza się krótszy okres realizacji zamówienia).
UWAGA (dla części I Zamówienia)
W dniu zgłoszenia gotowości do obioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej map powykonawczych z inwentaryzacji geodezyjnej. A następnie terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapy powykonawcze z inwentaryzacji geodezyjnej.
III. PROCEDURA
- Tryb udzielania zamówienia: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zapytanie ofertowe poniżej 30 000 euro zgodnie z regulaminem wprowadzonym zarządzeniem nr 380/14 Wójta Gminy Lasowice Wielkie z dnia 15 kwietnia 2014 r.
- Kryteria oceny i wyboru ofert: cena – 100.
IV. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
Termin składania ofert: pisemne oferty należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie/opakowaniu w nieprzekraczalnym terminie do 07.07.2020 r. do godziny 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A, Sekretariat pok. 1, I piętro, zaadresowanej w następujący sposób:
Urząd Gminy Lasowice Wielkie
46-282 Lasowice Wielkie 99A
Wykonanie plenerowego kącika kulturalnego w miejscowości Lasowice Wielkie
nie otwierać przed 07.07.2020 r. godz. 10:00
Podać należy nazwę i adres oferenta.
Godziny pracy Urzędu:
Pon, Wt, Czw - 7.30 do 15.30.
Śr – 7.30 do 16.30
Pt – 7.30 do 14.30
Kontakt: Sara Marczak, tel. 77 417 54 86.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym według takiego samego schematu jak załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do formularza ofertowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy.
VI. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, KTÓRE ZOSTANĄ PODJĘTE PO WYBORZE OFERTY A PRZED PODPISANIEM UMOWY
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę odrębnym pismem bądź telefonicznie.
- Istotne postanowienia umowy zawiera załączony wzór umowy – załącznik nr 2.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Istotne postanowienia umowy
- Dokumentacja projektowa
Do pobrania
Metryka
Osoba wprowadzająca informację | Grażyna Wyrwa |
Osoba publikująca informację | Grażyna Wyrwa |
Osoba odpowiedzialna za informację | Grażyna Wyrwa |
Data opublikowania | 2020-06-29 08:53:25 |
Zmodyfikował | Grażyna Wyrwa |
Data ostatniej aktualizacji | 2020-07-14 13:17:29 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2020-07-30 10:47:42 | Grażyna Wyrwa | Edycja artykułu | |
2020-07-14 13:17:29 | Grażyna Wyrwa | Edycja artykułu | |
2020-06-29 08:53:25 | Grażyna Wyrwa | Publikacja artykułu |