OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2025 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE z dnia 19 grudnia 2025 r
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2025
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 19 grudnia 2025 r
Wójt Gminy Lasowice Wielkie
ogłasza nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze – Dyrektor Publicznego Żłobka w Lasowicach Wielkich Nr 1 Zielony Motylek
Nazwa i adres jednostki: Publiczny Żłobek w Lasowicach Wielkich Nr 1 Zielony Motylek z siedzibą w Lasowicach Wielkich 99C
Stanowisko pracy: Dyrektor żłobka
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku opiekuna : pielęgniarki, położnej, opiekunki / opiekuna dziecięcego, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, pedagoga społeczno-wychowawczego, terapeuty pedagogicznego lub ukończenie studiów lub studiów podyplomowych na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza,
- rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
- kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona,
- kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
- kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw:
- opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
- pracownikach samorządowych,
- samorządzie gminnym,
- finansach publicznych,
- Kodeks pracy,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo zamówień publicznych
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność,
- umiejętność kierowania zespołem osób, ( preferowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym)
- gotowość do podnoszenia swojej wiedzy i kwalifikacji zawodowych
- odporność na stres,
- dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- samodzielność, systematyczność, kreatywność i zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność efektywnej pracy w zespole,
- rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
III. Zakres wykonywanych zadań m.in:
- realizacja zadań związanych z organizacją i uruchomieniem żłobka, w tym w szczególności:
- opracowanie regulaminu organizacyjnego żłobka,
- przeprowadzenie rekrutacji pracowników żłobka,
- koordynowanie procesu wyposażenia żłobka,
- rejestracja żłobka,
- przeprowadzenie pierwszej rekrutacji dzieci,
- kierowanie działalnością żłobka, reprezentowanie go na zewnątrz oraz realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz statutu żłobka, a także wewnętrznych uregulowań prawnych,
- współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi i innymi podmiotami w celu realizacji zadań jednostki,
- zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka, realizacja zadań w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,
- prowadzenie procesu rekrutacji do żłobka i związanej z tym dokumentacji,
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach zgodnie z delegacjami ustawowymi oraz przyznanymi upoważnieniami w sprawach z zakresu działania żłobka,
- właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- zawieranie umów z rodzicami,
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników żłobka oraz dokonywanie wszystkich czynności wynikających z pełnienia funkcji pracodawcy,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- opracowywanie planu finansowego żłobka,
- inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych na projekty związane z realizacją zadań żłobka,
- zarządzanie powierzonym mieniem i sprawowanie nadzoru nad jego prawidłowym zabezpieczeniem,
- sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z przepisów prawa.
- systematyczna aktualizacja wiedzy i umiejętności w zakresie usług opieki i wczesnej edukacji dzieci w wieku do lat 3, metodyki i praktyki pracy z dziećmi, zrozumienia potrzeb dzieci, współpracy z rodzicami oraz dbania o własny dobrostan, w szczególności przez samokształcenie, udział w szkoleniach lub wsparcie ze strony podmiotu prowadzącego żłobek.
- budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w żłobku,
- sprawowanie osobistej opieki nad dziećmi – w ramach części etatu opiekuna,
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.
- Informacja o warunkach pracy:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- miejsce pracy: Publiczny Żłobek w Lasowicach Wielkich Nr 1 Zielony Motylek z siedzibą w Lasowicach Wielkich 99C,
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku bez barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku oraz pomieszczeń biurowych i sanitarnych,
- stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin; praca przy świetle dziennym i sztucznym,
- Zatrudnienie na podstawie umowy, pierwsza na czas określony w przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), obowiązana jest ona odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
- Stanowisko wymagające dyspozycyjności, kierowania samochodem, odporności na stres, dobrej organizacji pracy.
- Termin zatrudnienia – 01.07.2026 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe oraz innych dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia i posiadane umiejętności,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu, w tym posiadane referencje ),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona
- oświadczenie stwierdzające wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
- oświadczenie stwierdzające że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji, kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisku objętym niniejszym konkursem,
VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie urzędu:
Urząd Gminy Lasowice Wielkie
46 – 282 Lasowice Wielkie 99A
pok. nr 1
z dopiskiem
„nabór nr 1/2025 na stanowisko: dyrektor Publicznego Żłobka w Lasowicach Wielkich Nr 1 Zielony Motylek
DOKUMENTY APLIKACYJNE NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA
07 stycznia 2026 roku
- aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym;
- komplet dokumentów aplikacyjnych składa się w odpowiedzi na konkretne (tylko jedno) ogłoszenie o naborze kandydatów (Urząd Gminy nie kopiuje dokumentacji z innych naborów i akt osobowych);
- po weryfikacji formalnej następnym etapem jest test lub/i rozmowa kwalifikacyjna;
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu testu lub rozmowy kwalifikacyjnej;
- w przypadku niestawienia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną lub test, kandydat zostaje wykluczony z postępowania rekrutacyjnego; przez niestawienie się kandydata rozumie się również spóźnienie dłuższe niż 5 minut;
- ofert odrzuconych nie zwracamy;
- po upływie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego aplikacje wysłane w odpowiedzi na nabór zostaną komisyjnie zniszczone;
- kandydat wybrany w drodze naboru zobowiązany jest przed zatrudnieniem do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w żłobku,
- informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Lasowicach Wielkich.
Wójt Gminy Lasowice Wielkie
Daniel Gagat
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Lasowice Wielkie, którego siedzibą jest Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46 – 282 Lasowice Wielkie 99A
- Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@lasowicewielkie.pl lub na adres: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46 – 282 Lasowice Wielkie 99A
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze
- Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których istnieje możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa o pracownikach samorządowych, art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Do pobrania
Metryka
| Liczba odwiedzin | 43 |
| Osoba wprowadzająca informację | Jarosław Sułkowski |
| Osoba publikująca informację | Jarosław Sułkowski |
| Osoba odpowiedzialna za informację | Jarosław Sułkowski |
| Data opublikowania | 2025-12-19 07:00:06 |
| Zmodyfikował | Jarosław Sułkowski |
| Data ostatniej aktualizacji | 2025-12-19 07:00:06 |