logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

Lasowice Wielkie: Dobudowa świetlicy wiejskiej do strażnicy OSP w Lasowicach Wielkich Numer ogłoszenia: 100674 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Lasowice Wielkie: Dobudowa świetlicy wiejskiej do strażnicy OSP w Lasowicach Wielkich
Numer ogłoszenia: 100674 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa świetlicy wiejskiej do strażnicy OSP w Lasowicach wielkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dobudowie świetlicy wiejskiej do strażnicy OSP w Lasowicach Wielkich - obiektu jednokondygnacyjnego o następujących parametrach: - powierzchni zabudowy - 222 m2, - powierzchni użytkowej - 141,80 m2 - kubaturze 439,58 m3 1.1 Na podstawowy zakres składają się roboty budowlane: - roboty betonowe - fundamentowania, - roboty budowlano-montażowe - ściany konstrukcyjne, konstrukcja dachu, - roboty budowlane - podłoża pod posadzki, ścianki działowe, - roboty wykończeniowe : tynki, glazura, terakota, posadzka , panele, malowanie, - stolarka okienna i drzwiowa, - instalacje: c.o z kotłownią, wod- kan z przyłączem ( bez instalacji szamba ), elektryczna, oraz odgromowa. 1.2 Ponadto na przedmiot zamówienia składa się również: wyposażenie w stoły i krzesła , zabudowa kuchenna ze sprzętem i zakup wolnostojącej szafy chłodniczej 500 l. 1.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną (wytyczenie i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w prowadzonym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - zrealizował ( zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty (potwierdzone dokumentami, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ) polegające na wznoszeniu budynków o całkowitej wartości co najmniej 300 000,-zł każda. Pod pojęciem budynku rozumie się zadaszone obiekty budowlane wraz z wbudowanymi instalacjami i urządzeniami technicznymi wykorzystywane dla potrzeb stałych. Przystosowane do przebywania ludzi, zwierząt lub ochrony przedmiotów ( z wyłączeniem wiat). Wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) - obiekty budowlane wyszczególnione w dziale 11 i 12 jako budynki.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    w zakresie potencjału technicznego Zamawiający uzna warunek za spełniony , na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz jedną osobą o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje opisu stawianych wymagań .Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca ma prawo do przesunięcia terminu zakończenia robót w przypadku: 1) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy: 2) konieczności wykonania robót dodatkowych potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, których wcześniej nie można było przewidzieć , 3) nakazu lub zakazu organów administracji publicznej uniemożliwiających prowadzenie robót, 4) w sytuacji wystąpienia okoliczności zewnętrznych : - na które Wykonawca pomimo zachowania należytej staranności nie ma wpływu, - przeciw którym Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy. - których Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób uniknąć lub ich przezwyciężyć. Za okoliczność taką uznaje się także wystąpienie w okresie realizacji robót , warunków atmosferycznych uniemożliwiających dalsze prowadzenie jakichkolwiek prac budowlanych, w szczególności powodujących zmianę warunków gruntowo-wodnych w wyniku np. ciągłych opadów, podtopień. 2. Strona powołująca się na opisany przypadek zobowiązana jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A pok. Nr 4 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lasowice Wielkie , 46-282 Lasowice Wielkie 99A - Sekretariat pok Nr 1 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Do pobrania

  • Liczba pobrań 229
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-03-30
  • Liczba pobrań 260
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-03-30
  • Liczba pobrań 237
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-03-30
  • Liczba pobrań 254
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-03-30
  • Liczba pobrań 267
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-03-30
  • Liczba pobrań 315
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-03-30
  • Liczba pobrań 236
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-03-30
  • Liczba pobrań 269
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-04-10
  • Liczba pobrań 232
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2012-04-10

Metryka

Liczba odwiedzin 599
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2012-04-16 12:10:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2012-03-30 16:06:43