logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

Lasowice Małe: Wybór personelu projektu Numer ogłoszenia: 265702 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl

Lasowice Małe: Wybór personelu projektu

Numer ogłoszenia: 265702 - 2013;

data zamieszczenia: 08.07.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.  1) NAZWA I ADRES: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny , Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie, tel. 0-77 4132607, faks 0-77 4132758.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.     1)           OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu projektu.

II.1.2)  Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4)   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór personelu projektu z podziałem na 4 części zamówienia tj.: Część nr 1- koordynator projektu, Część nr 2- specjalista ds. monitoringu, Część nr 3- specjalista ds. sprawozdawczości finansowej, Część nr 4- koordynator merytoryczny ds. jakości wdrażanych programów odbioru dzieł od nauczycieli, Koordynator projektu- cz. nr 1 zamówienia: koordynacja zarządzania merytorycznego projektem, organizacja procesu realizacji poszczególnych działań w projekcie, terminowa realizacja harmonogramu projektu i budżetu, bezpośrednia współpraca z IP, sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność, prowadzenie dokumentacji projektu, koordynowanie organizacji i czasu pracy osób zatrudnionych w projekcie, nadzór nad prawidłową realizacją wytycznych w sprawie oznaczania projektów w ramach PO KL, osiągnięcie wszystkich celów, wskaźników i produktów projektu, dbałość o kwalifikowalność wydatków zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w tej sprawie, realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi. Specjalista ds. monitoringu - cz. nr 2 zamówienia: opracowanie narzędzi monitorowania wskaźników w projekcie, prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu, opracowywanie raportów ewaluacyjnych, przetwarzanie danych osobowych - PEFS, nadzór dydaktyczny nad projektem, zatwierdzanie autorskich programów nauczania oraz konspektów szkoleń i kursów, weryfikacja kwalifikowalności oraz nadzór i organizacja pracy kadry dydaktycznej, bieżąca kontrola merytoryczna i metodyczna zajęć i dokumentacji, koordynacja planowania i zatwierdzanie rozkładu zajęć, koordynacja i opieka nad realizacją zajęć, kontakty z wykonawcami usług, realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi współpraca przy realizacji budżetu i wydatków projektu, promocja projektu. Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej - cz. Nr 3 zamówienia: realizacja części finansowej projektu, opisywanie dokumentów księgowych, realizacja budżetu i wydatków projektu, przygotowanie części finansowej wniosków o płatność, realizacja zakupów towarów i usług, przygotowanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie biura projektu (prowadzenie korespondencji), realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi, weryfikacja prawidłowości realizacji budżetu i osiąganych wskaźników. Koordynator merytoryczny ds. jakości wdrażanych programów i odbioru dzieł od nauczycieli- cz. nr 4 zamówienia: kontrola jakości prowadzonej dokumentacji przez nauczycieli i jakości wytworzonych produktów w tym opracowywanych innowacyjnych programów nauczania od momentu ich opracowania aż do wdrożenia, prowadzonych zajęć, dbanie o osiąganie wskaźników produktów i celów zgodnie z założeniami opisanymi w projekcie. Przygotowywanie półrocznych raportów z wdrażanych innowacyjnych programów.

II.1.6)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

II.1.7)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2)       CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2)  ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Weryfikacja wykształcenia - dotyczące części 1,2,4 - ukończone studiów wyższych kierunkowych wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach pedagogicznych, dotyczące części 3 - ukończone studiów wyższych kierunkowych.

III.3.2)    Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Dotyczy części 1: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że w ciągu 3 ostatnich lat od złożenia oferty wykonywał zadania kierownicze w placówce oświatowej - w szkole podstawowej lub gimnazjum, pełnił nadzór merytoryczny nad jakością programów nauczania, posiada doświadczenie w realizacji projektów UE i ich zarządzaniu, koordynował co najmniej 4 projekty edukacyjne realizowane w szkołach podstawowych i/lub gimnazjum. Dotyczy części 2: spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wchodzili w skład personelu zarządzającego w projektach unijnych, posiadają ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych, i mogą wykazać się doświadczeniem w opracowywaniu i realizacji zadań związanych z projektami unijnymi. Dotyczy części 3: warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadzili księgowość i rozliczali projekty unijne - edukacyjne dla szkół pod względem finansowym, posiadają co najmniej 6 letnie doświadczenie pracy na stanowisku związanym z obsługą finansową szkół. Dotyczy części 4:spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizowali zadania edukacyjne w szkole podstawowej i/lub gimnazjum.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Dotyczy części 1,2,4: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi, są czynnymi nauczycielami. Dotyczy części 3: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia.

III.4)  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)  W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

   wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodiegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

   aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt

III.4.2.

III.4.3)          Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)            dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.     6)         INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie lub referencje potwierdzające, że wymienione usługi zostały lub są wykonywane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.     1)         TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.         1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.     2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.         2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1  - Cena - 60

2  - Doświadczenie - 20

3  - Wykształcenie - 20

IV.     4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.         4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie. pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Gimnazjalno - Szkolno -Przedszkolny, Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe.

IV.         4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Gimnazjalno - Szkolno -Przedszkolny, Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe, pok. nr 10.

IV.         4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.           4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizowany jest w ramach projektu pod nazwą Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający: Gmina Lasowice Wielkie, Lasowice Wielkie 99A,46-282 Lasowice Wielkie, Internet: bip.lasowicewielkie.pl NIP:7511683021, REGON: 531413024, Realizator projektu: Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny, Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu.

1)  Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator projektu- cz. nr 1 zamówienia: koordynacja zarządzania merytorycznego projektem, organizacja procesu realizacji poszczególnych działań w projekcie, terminowa realizacja harmonogramu projektu i budżetu, bezpośrednia współpraca z IP, sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność, prowadzenie dokumentacji projektu, koordynowanie organizacji i czasu pracy osób zatrudnionych w projekcie, nadzór nad prawidłową realizacją wytycznych w sprawie oznaczania projektów w ramach POKL, osiągnięcie wszystkich celów, wskaźników i produktów projektu, dbałość o kwalifikowalność wydatków zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w tej sprawie, realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi..

2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

3)  Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

4)  Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1.  Cena - 60

2.  Doświadczenie - 20

3.  Wykształcenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: specjalista ds. monitoringu.

1)  Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalista ds. monitoringu - cz. nr 2 zamówienia: opracowanie narzędzi monitorowania wskaźników w projekcie, prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu, opracowywanie raportów ewaluacyjnych, przetwarzanie danych osobowych - PEFS, nadzór dydaktyczny nad projektem, zatwierdzanie autorskich programów nauczania oraz konspektów szkoleń i kursów, weryfikacja kwalifikowalności oraz nadzór i organizacja pracy kadry dydaktycznej, bieżąca kontrola merytoryczna i metodyczna zajęć i dokumentacji, koordynacja planowania i zatwierdzanie rozkładu zajęć, koordynacja i opieka nad realizacją zajęć, kontakty z wykonawcami usług, realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi współpraca przy realizacji budżetu i wydatków projektu, promocja projektu..

2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

3)  Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

4)  4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 60

2.  Doświadczenie - 20

3.  Wykształcenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: specjalista ds. sprawozdawczości finansowej.

1)  Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej - cz. Nr 3 zamówienia: realizacja części finansowej projektu, opisywanie dokumentów księgowych, realizacja budżetu i wydatków projektu, przygotowanie części finansowej wniosków o płatność, realizacja zakupów towarów i usług, przygotowanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie biura projektu (prowadzenie korespondencji), realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi, weryfikacja prawidłowości realizacji budżetu i osiąganych wskaźników..

2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

3)  Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

4)  Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 60

2.  Doświadczenie - 20

3.  Wykształcenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: koordynator merytoryczny ds. jakości wdrażanych programów odbioru dzieł od nauczycieli.

1)  Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator merytoryczny ds. jakości wdrażanych programów i odbioru dzieł od nauczycieli- cz. nr 4 zamówienia: kontrola jakości prowadzonej dokumentacji przez nauczycieli i jakości wytworzonych produktów w tym opracowywanych innowacyjnych programów nauczania od momentu ich opracowania aż do wdrożenia, prowadzonych zajęć, dbanie o osiąganie wskaźników produktów i celów zgodnie z założeniami opisanymi w projekcie. Przygotowywanie półrocznych raportów z wdrażanych innowacyjnych programów.

2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.

3)  Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

4)  Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1.  Cena - 60

2.  Doświadczenie - 20

3.  Wykształcenie – 20

 

 

Do pobrania

Metryka

Liczba odwiedzin 650
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2013-07-16 11:30:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2013-07-09 00:01:27