logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Uczniowie Gminy Lasowice Wielkie idą po sukces

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny , Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie, tel. 0-77 4132607, faks 0-77 4132758.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Uczniowie Gminy Lasowice Wielkie idą po sukces.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych mających siedzibę na terenie Gminy Lasowice Wielkie w ramach projektu Uczniowie Gminy Lasowice Wielkie idą po sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet : IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie : Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie : Wyrównanie szans edukacyjnych z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zaprezentowany w załączniku Nr 8 SIWZ. 3. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do wykorzystania w edukacji dzieci i młodzieży, wymagane obowiązującymi przepisami. Winne być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów produktu, w każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) Cześć I to zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a. zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, b. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, c. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie, d. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, e. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, f. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, 2) Część II to zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzęt komputerowy( laptopy z oprzyrządowaniem) 5. Kod i nazwa według wspólnego słownika Zamówień CPV: 39162100-6, 30213100-6. Rodzaj oraz ilości pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi i minimalnymi parametrami zawarto w załączniku Nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne w pogrupowanych pakietach w/g paramentów opisanych - informacja dodatkowa załącznik Nr 8 SIWZ. 7. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia o którym mowa w punkcie 4.1 gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, a w odniesieniu do przedmiotu zamówienia o którym mowa w punkcie 4.2 gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 8.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca określi w ofercie zakres zadań lub części, które zostaną powierzone podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z art.45 ust. 1,2 w związku z art. 36 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odstępuje od pobrania wadium od Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w części IX SIWZ na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę terminu płatności za wykonaną usługę za dostarczone pomoce dydaktyczne w tym na sprzęt komputerowy, w przypadku opóźnienia wpływu na konto Zamawiającego środków na realizację projektu POKL. 9.1.2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓL GIMNAZJALNO - SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY CHOCIANOWICE 78, 46-280 LASOWICE MAŁE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny Chocianowicach 78 46-280 Lasowice Małe Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany POKL. 9.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, b. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, c. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie, d. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, e. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, f. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych,.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzęt komputerowy(laptopy z oprzyrządowaniem).
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup laptopów z oprzyrządowaniem.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Do pobrania

Metryka

Liczba odwiedzin 453
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2012-03-14 12:00:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2012-03-06 15:40:48