logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

Lasowice Wielkie: Budowa Centrum Sportowego w Gronowicach OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Sportowego w Gronowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu boisk sportowych w ramach Centrum Sportowego w Gronowicach. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: - modernizacji boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej, wymiarach płyty w liniach 105 x 56 m. wraz z elementami towarzyszącymi jak : ogrodzenie boiska (terenu) 367 mb x 1,5mb wysokości oraz 72,5 b x 1,0 m wys, widownia - kompletne siedziska dla kibiców ( szt 180) , nawierzchnia w technologii polbruk terenu widowni, wyposażenie boiska - osprzęt sportowy- bramki pełnowymiarowe szt 2, siatki do bramek - szt 2. Budowy wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni z trawy sztucznej o wymiarach 45m x 22 m. wraz z elementami towarzyszącymi jak: ogrodzenie boiska 152 x 4 m wys. kompletne siedziska dla kibiców - szt 45 , wyposażenie boiska - osprzęt sportowy (2 bramki do piłki ręcznej, 2 bramki szkoleniowe wraz z siatkami do bramek)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.32.50-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na modernizacji lub budowie boiska o nawierzchni z trawy naturalnej oraz jednej niekrytej instalacji sportowej o nawierzchni z trawy sztucznej. Wykazane roboty muszą dotyczyć wartości co najmniej 300 000 PLN łącznie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( min jedna taka osoba) w zakresie konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej oraz będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób.` 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( wartości min. 100 000 zł.). 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (potwierdzając odpowiednimi dokumentami wyszczególnionymi w rozdziale VII pkt 1 a),b).c), a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 ust. 2-4 niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów. 6) Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu ( z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy _Prawo zamówień publicznych).
·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a/ oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 P.z.p. wg zał. Nr 2, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wydania decyzji właściwego organu, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d/ wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania załączając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. e/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f/ polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa , należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1 a, b, c, przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A (pokój nr 20 I piętro)- Referat Gospodarki Komunalnej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pok. nr 1 - I piętro) siedziby Urzędu Gminy w Lasowicach Wielkich, 46-282 Lasowice Wielkie 99A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przyznana pomoc ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
 
 

Do pobrania

Metryka

Liczba odwiedzin 625
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2009-12-23 11:05:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2009-11-30 14:20:29