logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

Lasowice Wielkie: Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Chocianowice Numer ogłoszenia: 303590 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Chocianowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup-dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Chocianowice z napędem 4x2 kabina na ramie z zabudowa kontenerową który: 1.Musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr 98 z 1997 r., poz. 602 z późniejszymi zmianami z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji wydane przez Ministra Infrastruktury. 2. pojazd musi spełniać wymagania z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienie, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz.U.z 2007r Nr 143 poz. 1002 z późniejszymi zmianami , posiadać świadectwo dopuszczenia lub opinię techniczną CNBOP do stosowania w ochronie przeciwpożarowej których kopie należy załączyć do oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.Opis pojazdu 1.1. Kolor pojazdu: czerwony , 1.2. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3490 kg 1.3. Napęd samochodu na koła przednie lub tylne, 1.4. Kabina przystosowana do przewozu min. 5 osób, 1.5. Przeszklenie w części osobowej, 1.6. Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, 1.7. Przedział osobowy wyłożony fabrycznie tapicerką i podsufitką, 1.8. Elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, 1.9. Poduszka powietrzna kierowcy, 1.10. Centralny zamek z pilotem na wszystkie drzwi, 1.11. Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, 1.12. Lusterka sterowane elektrycznie, podgrzewane, 1.13. Pojazd wyposażony w układ ABS i ESP, 1.14 Pojazd wyposażony w radio samochodowe 1.15. Całkowita wys. pojazdu nie przekracza 2400 mm. 2 Silnik 2.1 Silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy spalin EURO 4, 2.2. Moc silnika min 115 kM, 3. Oznakowanie 3.1. Belka świetlna z napisem STRAŻ, 3.2. Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych, 3.3 Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, 3.4. Lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego, 3.5. Oznakowanie: numery operacyjne tył, boki i dach + 3 napisy straż, 4. Zabudowa pożarnicza 4.1. Konstrukcja zabudowy szkieletowa z kształtowników ze stali nierdzewnej, z ramą pośrednią aluminiową przykręcana do ramy podwozia, 4.2. Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium lakierowana obustronnie, 4.3 Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blacha aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym, 4.4. Konstrukcja dachu wytrzymała na obciążenie dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, drabin, węży ssawnych itp., 4.5. Na dachu miejsce na drabinę nasadkową trzyelementowa i trzy węże ssawne, 4.6. Długość zabudowy min. 2550 mm, szer. min 2200 mm, 4.7. Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę min 1100 mm, 4.8. Roleta w ścianie tylnej o szer. min. 850 mm, 4.9. Rolety aluminiowe pyło-wodoszczelne. Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu, 4.10 Wszystkie rolety zabudowy pożarniczej zamykane jednym kluczem, 4.11. Półki aluminiowe mocowane do stelaża z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze, 4.12. Oświetlenie pola pracy, 4.13. Zabudowa pożarnicza posiadająca miejsce na sprzęt pożarniczy, 4.14. Uchwyt na pompę typu PO 5 5. Wyposażenie dodatkowe 5.1. Maszt oświetleniowy - teleskopowy, pneumatyczny, zasilany sprężarką z układu elektrycznego pojazdu, wyposażony w reflektory halogenowe zasilane z agregatu prądotwórczego. Wys. masztu po rozłożeniu nie mniej niż 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu min.IP 55(wg PN-92/E-08106), 5.2. Radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 Khz, dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min.220 kanałów , 5.3 Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5 t, 5.4. Wysokociśnieniowy agregat wodny: - wydajność pompy min. 40l/min. Przy ciśnieniu min. 40 bar, - silnik czterosuwowy, - rozrusznik ręczny, - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym, - prądownica pistoletowa z regulacją strumienia wody od mgłowego do zwartego, - zbiornik wody o pojemności min. 200 litrów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • inne dokumenty
świadectwo dopuszczenia lub opinię techniczną CNBOP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A, pok. nr 20 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A - Sekretariat pok. nr 1 - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Do pobrania

Metryka

Liczba odwiedzin 769
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2010-10-01 12:05:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2010-09-23 14:44:23