logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

Lasowice Wielkie: Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Laskowice, Wędrynia Gronowice Numer ogłoszenia: 103214 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Laskowice, Wędrynia Gronowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg wewnętrznych: w miejscowości Laskowice -odcinek dł 180 mb na działce Nr 282/15, 283/15 km.7 , w miejscowości Wędrynia - odcinka o dł. 169,0 mb na działce Nr 680/126, 555/125, 532/27, 13/7 km 1 wraz z przebudową zjazdu z drogi wojewódzkiej Nr 494 (Bierdzany - Olesno - Częstochowa) oraz w m. Gronowice - odcinek dł. 151 mb na działce nr 142,145 k.m.2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

 

III INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogownictwa. Ocena na podstawie przedłożonego wykazu.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·          
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Warunki umowy zostały określone w załączonym do SIWZ projekcie umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie w sytuacji gdy: 1.1) W okresie realizacji zamówienia wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie jakichkolwiek robót budowlanych. W szczególności wpływające na zmianę warunków gruntowo-wodnych w wyniku np. ciągłych opadów, podtopień.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A - pok. Nr 20 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (pok. nr 1 - I piętro) siedziby Urzędu Gminy w Lasowicach Wielkich , 46-282 Lasowice Wielkie 99A...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Laskowice o długości 180 mb.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe , - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne drogi, - wykonanie podbudowy z warstw konstrukcyjnych z kruszywa łamanego, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni z asfaltobetonu (wiążącej gr. 4cm ścieralnej gr. 4 cm.), - wykonanie obustronnych poboczy z klińca na szerokości 0,50 mb, - wykonanie 6 szt. zjazdów, - wykonanie ścieku betonowego na ławie betonowej. - wykonanie studni chłonnej wraz z wpustem ulicznym - 1 szt. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu nadmiaru urobku i jego zagospodarowania..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wędrynia odcinka 169,00 mb wraz z przebudową zjazdu z drogi wojewódzkiej..
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające drogi oraz przyległych placów, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji drogi i przyległych placów z asfaltobetonu (ścieralna gr 4 cm, wiążąca gr, 4 cm), - wykonanie poboczy z klińca o szer. 0,50 m. - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - ustawienie barier ochronnych grupy SP Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku z korytowania i jego zagospodarowania..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Gronowice o długości 151 mb.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe , - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające, - wykonanie poszczególnych warstw nawierzchni z asfaltobetonu, - wykonanie przepustu fi 400 dł. 12,5m -odmulenie rowu, - wykonanie ścieku betonowego, - oznakowania, Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku z korytowania i jego zagospodarowania.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Do pobrania

Metryka

Liczba odwiedzin 921
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2011-05-23 12:10:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2011-05-06 14:58:11