logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

Lasowice Wielkie: Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Jasienie i w m. Gronowice, gmina Lasowice Wielkie, powiat Kluczborski. Numer ogłoszenia: 307612 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Jasienie i w m. Gronowice, gmina Lasowice Wielkie, powiat Kluczborski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane polegające na budowie dróg transportu rolnego w miejscowości Jasienie - dz. nr 169/40,215/64,212/54,213/54, 97 k.m 7 oraz w m. Gronowice - dz. nr 180 km.7 w zakres których wchodzą: roboty pomiarowe, odbudowa, odmulenie istniejących rowów, przebudowa przepustów, wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu na warstwach konstrukcyjnych z kruszywa łamanego, wykonanie mijanek, zjazdów na posesje, poboczy z kruszywa łamanego oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie dróg i ulic o nawierzchni mineralno asfaltowej lub innych obiektów z zakresu transportu wg grupy PKOB 211- o wartościach min. 200 000 tyś .zł. każda. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołaczonych do oferty.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogownictwa. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołaczonych do oferty
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,- (słownie dwieście tysięcy złotych.) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołaczonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie w sytuacji gdy: 1.W okresie zimowym wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie jakichkolwiek robót budowlanych, utrzymujące się przez okres co najmniej 7 dni - termin wykonania robót budowlanych ulega przesunięciu o liczbę dni w których zanotowano niekorzystne warunki. 2). Na skutek działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy. W szczególności są to zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych ( np. powodzie, huragan ), ogłoszenie stanu klęski żywiołowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A pok. nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (pok. nr 1 - I piętro) siedziby Urzędu Gminy w Lasowicach Wielkich , 46-282 Lasowice Wielkie 99A...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Jasienie o długości 858 mb..
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe wraz z wyniesieniem osi jezdni, - odbudowę istniejących rowów przydrożnych - 940 mb, - przebudowę istniejącego przepustu fi 60 na przepust fi 80 oraz wykonanie przepustów pod zjazdami , - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni z asfaltobetonu (wiążącej gr. 4cm ścieralnej gr. 4 cm.), - wykonanie mijanki dł 25 mb szer.2,5 mb oraz zjazdów szt. 19, - wykonanie obustronnych poboczy ulepszonych kruszywem łamanym o szer. po 0,75 m. - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu nadmiaru urobku i jego zagospodarowania..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.30.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gronowice o długości 870 mb..
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - odmulenie istniejących rowów przydrożnych - 300mb, - przebudowę istniejących przepustów fi 60 oraz wykonanie nowych przepustów fi 30 pod zjazdami, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni z asfaltobetonu (ścieralna gr 4 cm, wiążąca gr, 4 cm), - wykonanie mijanki 1 szt o dł 30 mb oraz 18 szt. zjazdów o szer. 5 mb., - wykonanie obustronnych poboczy z klińca o szer. 0,50 m. - wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku z korytowania i jego zagospodarowania.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.30.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

Do pobrania

Metryka

Liczba odwiedzin 626
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2010-10-12 14:10:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2010-09-27 15:41:01