logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

BIP Urzędu Gminy Lasowice Wielkie

Lasowice Wielkie 99A
46-282 Lasowice Wielkie
LEKTOR
XML

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU-„ Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Lasowice Wielkie do oczyszczalni w Trzebiszynie”

 

I.ZAMAWIAJĄCY
 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Lasowice Wielkie do oczyszczalni w Trzebiszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się :
a) Kanalizacja ciśnieniowa:
-pompownie przydomowe z PE-HD, zunifikowane ze stosowanymi pompami wirowymi z
 rozdrabniarką wraz z zasilaniem elektrycznym– szt 109,
- rurociąg osłonowy Ø 50 PVC na kable sterownicze i zasilający ( 109* 10 mb) - 1090 mb
-przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe Ø 50 PE – L= 2 399 mb,
                           w tym: układane metodą wykopu otwartego – 1977 mb,
                                       układane metodą przewiertu horyzontalnego – 422 mb
- rurociągi tranzytowe Ø 63-160 PE   -   L= 4 807 mb,
                           w tym:  układane metodą wykopu otwartego
- rurociąg tłoczny Ø 90 PE L= 6 mb,
-studzienki zasuw Ø 1200 betonowe, szt 4
- pompownia osiedlowa prefabrykowana z polbet. Ø 1200 mm, H= 4,35 m
                                                                                  Q+ 14,0 l/s, H=6,0 m. sł. W., P= 2,4 kW
- zasilanie energetyczne pompowni osiedlowej
b) Kanalizacja grawitacyjna :
- kanał PVC Ø 200 mm, L= 20 mb.
- Przykanaliki (przepięcia) PVC Ø 160 PVC mm – 1090mb + 130mb (oraz na terenie osiedla)
c) Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- prac geodezyjnych, pomiarowych związanych z wytyczeniem elementów inwestycji, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej,
- organizacji placu budowy i zaplecza budowy (przejazdy, objazdy, projekty organizacji ruchu, oznakowania dróg, zajęcia pasa drogowego, projekty organizacji ruchu w pasie drogowym oraz inne niezbędne projekty wykonawcze. )
- ubezpieczenie budowy, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy za szkody wyrządzone osobom trzecim, dozór mienia i inne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.11-6, 45.23.24.23-3, 45.23.14.00-9, 45.31.56.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

 

III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w prowadzonym postępowaniu
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:1. spełniają warunki wynikajace z art 22 ust 1 ustawy tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponyją potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. )- wykażą się odpowiednią wiedzą i doświadczeniem tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu tj. kanalizacji ciśnieniowej wraz z przepompowniami przydomowymi o wartości minimum 1 800 000 zł brutto. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi że osoby, których uprawnienia dotyczą, są wpisane na listę członków tej izby; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. o wartości sumy gwarancyjnej w kwocie co najmniej 1 800 000 PLN. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat, licząc od końcowego odbioru robót..
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art.. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. ( dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń w tym zakresie) - Zał. nr 2 ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnych z postawionym warunkiem . w rozdziale VII I pkt1 ust 2). W wykazie Wykonawca podaje wartość tych robót, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz przedłoży odpowiednie dokumenty potwierdzające, że wykonał je należycie, g) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, załączając dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. W wykazie należy wskazać co najmniej osoby o których mowa w rozdziale VIII pkt. 1 ust, 3) załączając aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
 IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Lasowice Wielkie , 46-282 Lasowice Wielkie 99A, pokój Nr 20 I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 1 - I piętro - siedziby Urzędu Gminy w Lasowicach Wielkich, 46-282 Lasowice Wielkie 99A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Mechanizmu Finansowego EOG/Norweskiego Mechanizmu Finansowego..
 

Do pobrania

  • Liczba pobrań 312
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 249
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 251
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 282
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 264
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 256
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 311
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 256
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 304
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 281
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-27
  • Liczba pobrań 274
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-06-08
  • Liczba pobrań 387
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-06-10
  • Liczba pobrań 256
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-06-10
  • Liczba pobrań 294
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 266
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 280
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 299
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 242
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 279
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 318
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 248
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 251
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 252
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 251
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 273
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 266
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 278
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 524
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-05-25
  • Liczba pobrań 250
    Osoba która wysłała plik Admin Administrator
    Osoba która dodała plik Admin Administrator
    Data wysłania 2009-06-10

Metryka

Liczba odwiedzin 757
Osoba wprowadzająca informację Admin Administrator
Osoba publikująca informację Admin Administrator
Osoba odpowiedzialna za informację Admin Administrator
Data opublikowania 2009-05-25 10:00:00
Zmodyfikował Admin Administrator
Data ostatniej aktualizacji 2009-05-25 14:30:11